Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Prisuazhnuyk A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Prisuazhnuyk A. Y. 
Modern approaches to identification and mapping of clusters [Електронний ресурс] / A. Y. Prisuazhnuyk // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5(1)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Prisuazhnuyk A. 
Educational models in cluster fusion [Електронний ресурс] / A. Prisuazhnuyk // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 6. - С. 41–48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_6_5
Мета роботи - визначення концептуальних відмінностей між економічною моделлю освіти і прогресивною формою освітньої моделі, обгрунтування необхідності впровадження консолідованої освітньої моделі в контексті кластерних ініціатив. Застосовано комплекс наукових методів: системний підхід, структурно-функціональний та порівняльно-типологічний аналіз, індукція, дедукція, аналіз статистичних даних тощо. Обгрунтовано необхідність імплементації світових освітніх моделей для інституційного розвитку економічної системи в контексті кластерної інтеграції. Запропоновано рекомендації щодо впровадження консолідованої освітньої моделі, визначено її конструктивні переваги в процесі формування інституційної складової економічної поведінки. Висновки: економічна модель вищої освіти передбачає традиційні освітні програми і поведінкові стандарти навчання в навчальних закладах, при цьому економічний потенціал людського ресурсу реалізується через програми співпраці в рамках кластера. Прогресивна модель освіти сконцентрована на соціалізації економічної співпраці навчальних закладів й бізнесу. Для розвитку української економіки і суспільства на кластерних засадах важливо визнати необхідність консолідованої освітньої моделі. Така модель, що базується на когерентній єдності економічних та прогресивних освітніх моделей, сприятиме розвитку людського капіталу як основи кластерів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.752 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського