Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Prisuazhnuyk A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Prisuazhnuyk A. Y. Modern approaches to identification and mapping of clusters [Електронний ресурс] / A. Y. Prisuazhnuyk // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5(1)__37
| 2. |
Prisuazhnuyk A. Educational models in cluster fusion [Електронний ресурс] / A. Prisuazhnuyk // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 6. - С. 41–48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_6_5 Мета роботи - визначення концептуальних відмінностей між економічною моделлю освіти і прогресивною формою освітньої моделі, обгрунтування необхідності впровадження консолідованої освітньої моделі в контексті кластерних ініціатив. Застосовано комплекс наукових методів: системний підхід, структурно-функціональний та порівняльно-типологічний аналіз, індукція, дедукція, аналіз статистичних даних тощо. Обгрунтовано необхідність імплементації світових освітніх моделей для інституційного розвитку економічної системи в контексті кластерної інтеграції. Запропоновано рекомендації щодо впровадження консолідованої освітньої моделі, визначено її конструктивні переваги в процесі формування інституційної складової економічної поведінки. Висновки: економічна модель вищої освіти передбачає традиційні освітні програми і поведінкові стандарти навчання в навчальних закладах, при цьому економічний потенціал людського ресурсу реалізується через програми співпраці в рамках кластера. Прогресивна модель освіти сконцентрована на соціалізації економічної співпраці навчальних закладів й бізнесу. Для розвитку української економіки і суспільства на кластерних засадах важливо визнати необхідність консолідованої освітньої моделі. Така модель, що базується на когерентній єдності економічних та прогресивних освітніх моделей, сприятиме розвитку людського капіталу як основи кластерів.
|
|
|